Nacházíte se: naše soutěže > Vyhrajte mobilní telefon Nokia 6020
Vyhrajte mobilní telefon Nokia 6020
31.1.2006 - 14.2.2006
U telefonu Nokia 6020 oceníte např. displej s 65 tis. barvami, možnost natáčet video, paměť s kapacitou až 500 tel. čísel, připojitelnost přes Infraport a USB. Samozřejmostí je MMS, Java, Wap, GPRS, EDGE.

Nápověda: www.soutez.cz
Zobrazit další soutěže od Mediacom
V této soutěži můžete také získat 5 kreditů
Výherci
- Mobilní telefon Nokia 6020
- Vladislav Valtr, Meziboří
Otázky a odpovědi
- Plánujete v průběhu příších 12 měsíců koupit nemovitost?
ano, první byt (startovací)
ano, nový byt
ano, starší byt
ano, nový dům
ano, starší dům
ne, neplánuji
- V případě, že chcete koupit nový byt, kde pravděpodobně bude?
v přímém okolí mého současného bydliště
v blízkém okolí mého současného bydliště
v Praze, důležitá je pro mě dostupnost MHD
na umístění nezáleží
- V případě, že chcete koupit nový byt, jakou velikost preferujete?
1+kk až 1+1 (do 40 m2)
2+kk až 2+1 (do 60 m2)
3+kk až 3+1 (do 75 m2)
3+1 až 4+kk (do 100 m2)
4+1 (větší než 100 m2)
- V případě, že chcete koupit nový byt, jaké jsou hlavní důvody?
koupě většího bytu
řešení vlastního bydlení
z pronájmu do osobního vlastnictví
koupě bytu pro dítě (děti)
koupě bytu jako investici
koupi neplánuji
- Co je pro Vás rozhodující faktor při výběru nového bytu? - vyberte nejdůležitější
cenové podmínky
konkrétní lokalita
architektonické řešení celého projektu
úroveň standardního vybavení
důvěryhodnost a tradice developerské společnosti
- V případě, že chcete koupit nový byt, jak postupujete?
oslovím konkrétní developerskou společnost, kterou mám vyzkoušenou či doporučnou známými
oslovím konkrétní realitní společnost nebo makléře, které mám vyzkoušené či doporučné známými
oslovím společnost, která mi přijde veliká a známá (např. znám ji z reklamy, billboardů)
oslovím více developerských projektů a realitních kanceláří a rozhodnu se dle aktuální nabídky
prozkoumám nabídku všech realitních projektů na internetu a rozhodnu se dle aktuální nabídky
podám si sám inzerát v tisku či na internetu
- Jaká média využíváte pro zjištění současné nabídky developerských projektů?
internet
tiskovou inzerci v denících a časopisech
tiskovou inzerci ve specializovaných časopisech, které si kupujete
tiskovou inzerci ve specializovaných časopisech, které jsou distribuovány zdarma
venkovní reklama - billboardy, big boardy
rozhlasová reklama
reklama přímo na staveništi či v přímém okolí
žádná, oslovím přímo společnost, které důvěřuji nejvíce
- Z tiskové inzerce nových bytových projektů si nejvíce všimnete?
klasické celostránkové inzerce v denících
klasické celostránkové inzerce v časopisech
PR článků
vkládané inzerce - např. katalog, nabídky
malé inzerce konrkétních bytů či projektů v rámci přehledů aktuálních nabídek všech projektů
preferuji konkrétní inzerci s ukázkou bydlení, budovy
preferuji inzerci s náladou krajiny okolí, lidmi
- Pro výběr developerské společnosti by v případě potřeby bylo rozhodující kritérium
velikost a známost společnosti
podstatný je zájem o případ a osobní přístup - prošel bych více společností
podstatný je konkrétní projekt a lokalita - prošel bych více společností
nezáleží na společnosti, rozhodující je pouze kvalita a lokalita projektu
nezáleží na společnosti, rozhodující je pouze cena a lokalita projektu
doporučení známých a reference
- Jaká developerská společnost je pro Vás nejznámější a využíváte či byste využili jejích služeb?
Central Group
FINEP
IPB real
ICKM
ING centrum bydlení
Skanska
Metrostav