Nacházíte se: naše soutěže > Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace III.

Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace III.

6.12.2001 - 19.12.2001

Zodpovězte 2 vědomostní a 1 anketní otázku na téma záručních lhůt a reklamací a soutěžte o ceny, které jsou výstupem projektu, který Sdružení obrany spotřebitelů ČR realizovalo za podpory Delegace Evropské komise v ČR.
Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace III.
Hodnocení soutěže: Průměrné hodnocení: 3,5 z 5ti hvězdiček, hodnotilo: 0 soutěžících
Nápověda: www.spotrebitele.cz

Zobrazit další soutěže od SOS ČR

Výherci

  1. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  2. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  3. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  4. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  5. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci

Otázky a odpovědi

  1. Je nutné mít při reklamaci vždy kupní doklad (paragon)?
    • ne, ale musím nákup zboží u prodávajícího prokázat jinak
    • ano, pokud je to uvedeno v reklamačním řádu prodávajícího
    • ano, vyplývá to ze zákona
  2. Musí být v prodejně vyvěšen reklamační řád prodávajícího?
    • ano, zákon to vyžaduje
    • ano, ale jen v prodejnách s určitým sortimentem (obuv, textil...)
    • ne, ze zákona tato povinnost nevyplývá
  3. Kdy si čtete ustanovení záručních podmínek a reklamačního řádu?
    • před nákupem; poskytují mi informace, zda zboží raději nepořídit jinde, pokud prodávající nevychází svým zákazníkům vstříc
    • po nákupu; v pohodlí domova, např. při studi manulálu
    • v okamžiku, kdy se vyskytne problém s výrobkem a hrozí reklamace
    • vůbec nikdy
Tato soutěž již byla ukončena