Nacházíte se: naše soutěže > Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace VI.
Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace VI.
27.12.2001 - 9.1.2002
Zodpovězte 2 vědomostní a 1 anketní otázku na téma záručních lhůt a reklamací a soutěžte o ceny, které jsou výstupem projektu, který Sdružení obrany spotřebitelů ČR realizovalo za podpory Delegace Evropské komise v ČR.

Nápověda: www.spotrebitele.cz
Zobrazit další soutěže od SOS ČR
Výherci
- Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
- výherce zrušil registraci
- Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
- Kamil Beňo, Slavičín
- Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
- Michaela Fialová, Most
- Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
- výherce zrušil registraci
- Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
- výherce zrušil registraci
Otázky a odpovědi
- Jak dlouhá je lhůta pro vyřízení reklamace?
10 dní
30 dní
lhůta je smluvní
- Jaká práva má spotřebitel, pokud reklamace není vyřízena ve lhůtě dle otázky 1?
na výměnu výrobku za stejný či obdobný nový
na výměnu výrobku za stený nový; peníze podnikatel vrací, nemá-li na skladě shodný výrobek
vybrat si, zda chce nový výrobek nebo vrátit peníze
- Co vnímáte jako hlavní důvod poznatku Spotřebitelských informačních center SOS, že vyřizování reklamací značně převažuje nad ostatními spotřebitelskými problémy?
nedostatečnou legislativu a její vymahatelnost
spotřebitelé dostatečně neznají svá práva
nedostatečné konkurenční prostředí na trhu, které nenutí prodávající vycházet svým zákazníkům vstříc