Nacházíte se: naše soutěže > Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace VI.

Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace VI.

27.12.2001 - 9.1.2002

Zodpovězte 2 vědomostní a 1 anketní otázku na téma záručních lhůt a reklamací a soutěžte o ceny, které jsou výstupem projektu, který Sdružení obrany spotřebitelů ČR realizovalo za podpory Delegace Evropské komise v ČR.
Spotřebitelé, záruční lhůta a reklamace VI.
Hodnocení soutěže: Průměrné hodnocení: 3,5 z 5ti hvězdiček, hodnotilo: 0 soutěžících
Nápověda: www.spotrebitele.cz

Zobrazit další soutěže od SOS ČR

Výherci

  1. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  2. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • Kamil Beňo, Slavičín
  3. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • Michaela Fialová, Most
  4. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci
  5. Publikace "Ochrana spotřebitele v ČR a EU"
    • výherce zrušil registraci

Otázky a odpovědi

  1. Jak dlouhá je lhůta pro vyřízení reklamace?
    • 10 dní
    • 30 dní
    • lhůta je smluvní
  2. Jaká práva má spotřebitel, pokud reklamace není vyřízena ve lhůtě dle otázky 1?
    • na výměnu výrobku za stejný či obdobný nový
    • na výměnu výrobku za stený nový; peníze podnikatel vrací, nemá-li na skladě shodný výrobek
    • vybrat si, zda chce nový výrobek nebo vrátit peníze
  3. Co vnímáte jako hlavní důvod poznatku Spotřebitelských informačních center SOS, že vyřizování reklamací značně převažuje nad ostatními spotřebitelskými problémy?
    • nedostatečnou legislativu a její vymahatelnost
    • spotřebitelé dostatečně neznají svá práva
    • nedostatečné konkurenční prostředí na trhu, které nenutí prodávající vycházet svým zákazníkům vstříc
Tato soutěž již byla ukončena